Noč pod zvezdami

V petek, 10. aprila 2015, smo se četrtošolci ob 16. uri dobili v šoli, da bi tam skupaj preživeli “noč pod zvezdami”. Najprej smo se napotili proti gozdu, kjer smo spoznali gospoda Andreja, ki se zelo spozna na gozdove. Veliko nam je povedal o gozdu. Vrnili smo se v šolo in razpakirali stvari, ki smo jih prinesli s seboj od doma, ter se odpravili na večerjo. Po večerji sta nas obiskala dva skavta, ki sta nam predstavila svoje dejavnosti. Na igrišču smo zakurili ogenj, se družili in veselili, nato pa se vrnili v šolo, kjer smo prespali. Naslednje jutro smo se odpravili v ribiški dom  na Rogoznici, kjer smo lovili ribe in počeli še druge zabavne reči. Na žalost se je ta dan hitro zaključil in odpravili smo se domov.

Ta dan sem se veliko naučila in vem, da mi bo za vedno ostal v spominu.

Zapisala: Vita Lazić, 4. b

Izlet v naravo

V petek, 10. 4., smo se ob 16. uri vrnili v šolo. Polna pričakovanj in navdušena nad tem, da bom to noč prespala v šolski telovadnici, sem se s prijateljicami veselila tega dogodka.

Najprej smo si učenci 4. a in b razreda odložili prtljago v razred. Nato smo se namenili do Mestnega vrha v gozd. Tam nas je pričakal gospod, ki nas je poučil veliko stvari o gozdu. Zanimivo mi je bilo videti ptičjo luknjo, kjer se skrivajo ptički in je tudi njihovo bivališče. Poimenoval in pokazal nam je tudi veliko dreves. Po ogledu gozda smo se zahvalili in se odpravili v šolo.

V telovadnici smo si pripravili spalne vreče, nato pa smo imeli večerjo. Po večerji smo se oblekli in se odpravili ven, kjer sta nas pričakala skavta, ki sta nam opisala svoje delo. Zakurili smo tudi taborni ogenj, se posedli okoli njega in si povedali, kaj nam je bilo najbolj všeč. Sama sem bila navdušena nad tem, da smo lahko tudi sami s kresilom prižgali ogenj. Nato smo se odpravili v šolo, pojedli čokoladne palačinke in šli spat. Noč je hitro minila in prvič sem spala tudi v spalni vreči.

Zjutraj smo zgodaj vstali. Ob 7. uri smo imeli zajtrk, pospravili prtljago, nekaj časa pa je ostalo za igro Med dvema ognjema, ki se jo zelo radi igramo.

Sledil je izlet do Rogozniškega ribnika. Tja smo se odpeljali z avtobusom. Pričakali so nas štirje ribiči, ki so nas poučili o ribah. Tudi vsak izmed nas je lahko sam poskusil uloviti ribo. Zdelo se je lažje, kot je bilo v resnici. Ni mi uspelo uloviti ribe, je pa bilo zelo zabavno. Hitro je minilo in vrnili smo se v šolo.

Zame je bil to lep in poseben doživljaj, ki ga ne bom tako hitro pozabila.

Zapisala: Hana Holc, 4. a

(Skupno 148 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...