Zimska šola v naravi – 4. dan

Naš dan se je ponovno pričel z zajtrkom. Nato smo krenili na dve različni smučišči. Ena skupina se je odpravila na Bellevue, druga skupina pa je šla na Areh. Po ugodni smuki smo se vrnili v dom na kosilo, zatem pa smo se odpravili na pohod do slapa Skalca. Večerji je sledil zabavnejši del dneva, v katerem smo zares uživali. Vsaka skupina je pripravila točko za ˝Pohorje ima talent˝. Dan smo zaključili v plesnih ritmih, saj smo si priredili svoj disko.

Še zadnjič vam pošiljamo lepe pozdrave!

Šestošolci

3. dan

Tudi tretje jutro naše zimske šole v naravi smo se razveselili prijetnih sončnih žarkov. Po okusnem zajtrku smo se ponovno odpravili na Areh, kjer smo danes še bolj uživali v smuki, saj smo usvojili že kar nekaj osnov smučanja. Ob vrnitvi v dom nas je pričakalo kosilo, zatem pa smo popoldne preživeli na igrišču in ob igranju družabnih iger. Zvečer smo se sprostili ob ogledu filma Gajin svet, ob katerem smo se naučili, da moramo biti zelo previdni pri brskanju po spletu in objavljanju na družbenih omrežjih.

Prijetno utrujeni smo se odpravili spat.
Pozdrav od vaših šestošolcev!

2. dan

Zbudili smo se v sončno jutro in se po zajtrku odpravili na štiriurno smučanje. Smuka je bila prijetna, saj so nas razvajali topli sončni žarki. Popoldne smo preživeli ob igranju družabnih iger in si ogledali film Pastirci ter brali istoimensko knjigo. Prijetno utrujeni smo spet odšli v postelje.

Lepe pozdrave od šestošolcev!

1. dan

Ob 10.00 smo polni pričakovanj prispeli na Pohorje na Planinko. Po kosilu smo se odpravili na smučišče. Učitelji so preverili naše znanje iz smučanja in nas razdelili v skupine. Po večerji smo obnovili Pravila na smučišče in se odpravili na nočni pohod. Prijetno utrujeni smo legli v postelje.

(Skupno 1.685 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...