Odgovorno s hrano

Odgovorno_s_hrano25

V letošnjem šolskem letu se je naša šola vključila v mednarodni pilotni projekt Odgovorno s hrano/We Eat Responsibly!. Namen projekta je seznaniti učence pa tudi njihove starše o pomenu lokalne in sezonsko pridelane hrane, kupovanja in vključevanja le-te v jedilnik učencev in poziv k spremembam v prehrani in s tem bolj zdravemu načinu prehranjevanja.

Globalni projekt je usmerjen k aktivnostim, s katerimi učenci razvijajo kritično razmišljanje, pridobivajo znanje in veščine, s katerimi bodo postopoma znali sprejemati nove potrošniške in vedenjske vzorce ter osvežili vrednote povezane s hrano: zdravje, spoštovanje hrane, odgovornost, zmernost, skromnost, solidarnost, obzirnost.

Naši učenci so preko razprave in razmišljanj spoznavali globalne učinke lokalne pridelave in proizvodnje hrane, dobrobit slovenske tradicionalne hrane, lotili so se likovnega ustvarjanja na temo odgovornega ravnanja s hrano (izdelava plakatov), pripravili so prehrambeno piramido slovenskih izdelkov, v krožku Lonček kuhaj se učenci seznanijo s slovenskimi tradicionalnimi jedmi, pridelki lokalnega izvora, iščejo recepte in pripravljajo obroke iz lokalno pridelanih sestavin. Učenci prav tako tedensko vodijo in beležijo evidenco odpadne hrane pri malici in kosilu ter s tem pridobijo koristne informacije o prehranskih navadah naših učencev.

Ko razmišljamo globalno in delujemo lokalno, vsak posameznik lahko naredi korak k rešitvi velikih izzivov, s katerimi se sooča svet (npr. podnebne spremembe).

LONČEK KUHAJ – VIDEO POSNETEK

Vsak prvi in zadnji četrtek v mesecu poteka kuharski krožek Lonček kuhaj, kjer učenci pripravljajo zdravo prehrano, iz čim bolj lokalno in sezonsko pridelanih sestavin, ter pridobivajo koristne informacije o varovanju in ohranjanju zdravega načina življenja. Pripravljali smo že pirine palačinke, ajdovo kaša s skuto in jabolki, mini tortice z jagodami, zdrave namaze (orehov, regratov, čičerikin), pizzo iz cvetačnega testa, smoothie, domači čokoladni puding, sadni sladoled …

(Skupno 376 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost