Šola v naravi za petošolce – 4. dan

V četrtek, 12. januarja 2023, smo se zbudili v lep sončen dan. Po zajtrku smo imeli na programu adrenalinski park in orientacijski tek. Lahko pa smo se tudi  igrali igre z žogo.

Pri orientacijskem teku smo se razdelili v štiri skupine (vsak razred zase), si izbrali živalsko ime skupine. Dobili smo zemljevid, navodila za pot in list s štirimi vprašanji. Zmagala je tista skupina, ki je imela največ pravilnih odgovorov in hiter čas.

Po kosilu smo izdelovali vetrnice in se s pomočjo lutk naučili recept za domač kruh. Vsak se je nato še naučil narediti iz kruhovega testa hlebček v obliki kužka.

Po večerji pa je sledil nastop Pokaži, kaj znaš. Vsaka soba se je predstavila. Tako smo si ogledali plese, gimnastiko, poslušali petje, smešnice in skeče. Večer je bil zabaven in poln smeha. Zelo smo uživali.

3. dan

V sredo, 11. januarja 2023, smo imeli na programu daljši pohod do slapa Nežica in razgledne točke Tisa. Žal danes ni bil najboljši razgled, saj je bila nizka oblačnost.

Ko smo se vzpenjali ob reki Nežica, smo uživali v neokrnjeni naravi, opazovali rastline in pri malici se nam je pridružila tudi mala gozdna žabica.

Po kosilu pa smo se odpravili v okolico doma in se naučili pripraviti ogenj v naravi. Poiskati smo morali suhe veje, dračje in večje kamne iz katerih smo oblikovali ognjišče. Nekaterim nam je uspelo prižgati ogenj, nekaterim pa ne.

Po večerji smo vadili točke s katerimi se bomo predstavili na zaključnem večeru. Nato smo pa še pripravili zbirko naših risbic in vtisov. Te bomo v petek v zahvalo predali vodju doma g. Damirju.

2. dan

V torek, 10. januarja 2023, smo se zbudili v nov dan, pojedli zajtrk in se odpravili v adrenalinski park in v gozd.

V adrenalinskem parku smo premagovali strah pred višino in se urili v spretnostih. V gozdu pa smo bili na lovu za živalskimi sledmi in jih prepoznavali.

Po kosilu pa smo se odpravili do reke Kolpe, kjer je smo prečkali stari mejni prehod Petrina in se odpravili v kraj Brod na Kupi na Hrvaškem.

Po večerji pa smo si s projekcijo ogledali in spoznavali življenje v Kostelu. Seznanili smo se z običaji in kulturno pestrostjo skozi preteklost.

1. dan

V ponedeljek, 9. januarja 2023, smo se petošolci ob 7.30 uri zjutraj zbrali na parkirišču pod gradom, od koder smo se odpravili na že nestrpno pričakovano letno šolo v naravi. Odpravili smo se proti južni meji, kjer teče reka Kolpa in stoji CŠOD Fara.

Ko smo prispeli, smo se najprej namestili v sobe in razpakirali svojo prtljago. Kmalu za tem smo se naučili streljati z lokom in se v telovadnici razživeli ob elementarnih in štafetnih igrah.

Po večerji pa smo se navdušeni udeležili plesnih delavnic.

Povedati vam še moramo, da pijemo zelo dobro in zdravo kostelsko vodo, saj tukaj blizu stoji polnilnica vode Costella.

petošolci in učiteljice Simona, Mateja in Brigita

(Skupno 1.182 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...