Zimska šola v naravi – 4. dan

Danes zjutraj smo se odpravili na zajtrk v jedilnico nad našimi bungalovi. Po odličnem zajtrku smo se odpravili nazaj v bungalove po smuči in se pripravili za smučanje. Razdelili smo se v tri skupine. Skupina A je odšla smučat na Uniorčka, skupina B je odšla na Planjo in ekipa C na Košuto. Po končanem smučanju je sledilo okusno kosilo, po kosilu smo se spet odpravili smučat. Po zaključku smučanja smo se odpravili na adrenalinske sani. Bilo nam je zelo všeč. Po večerji smo se odpravili v disko in tam plesali do poznih večernih ur.

Zapisala: Andraž Alič, Jure Peklar, 6. b

Danes zjutraj smo se zbudili ob 7.35 uri. Najprej smo se uredili in se odpravili na zajtrk. Za zajtrk smo imeli na voljo namaze, hrenovke, kosmiče … Po zajtrku smo se pripravili za smučanje in se odpravili na smučišče. Iz shrambe smo vzeli smuči, izpeljali ogrevalne vaje in se odpravili na progo. Smučali smo do kosila. Danes smo se nekateri tudi prvič peljali s sedežnico. Po dobrem kosilu smo se znova odpravili nazaj na smučišče. S sedežnico smo se še enkrat pripeljali na zbirno mesto, pospravili smuči in se odpravili v apartmaje. Preoblekli smo se, popili čaj, se malo odpočili in nato odpravili v telovadnico. Tam smo se najprej razgibali, nato pa se razdelili v skupine. Igrali smo odbojko, košarko in mali nogomet. Sledila je večerja, po večerji pa smo se odpravili nazaj v bungalove in se pripravili na nočni počitek. Dan je bil zelo zanimiv in poln novih doživetij.

Zapisale: Iva Prša Đerić, Adrijana Brumen, Andreja Stočko, Sara Desku, 6. b

Zjutraj smo se zbudili ob 7.30, se uredili in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo se oblekli v smučarsko opremo in odšli smučat. Smučali smo do kosila. Kosilo je bilo zelo okusno. Po kosilu smo nadaljevali s smučanjem po dolgih in zanimivih progah. Po zaključenem smučanju smo se odpravili v bungalove, kjer smo imeli nekaj časa za počitek. Po kratkem počitku smo se oblekli v kopalke in odšli na kopanje v hotel Planja. Kopali smo se eno uro. Sledila je večerja. Po večerji pa pospravljanje bungalovov in ocenjevanje sob. Dan je bil sončen, poln lepih doživetij in nepozabnih trenutkov.

Zapisale: Hana Holc, Nikita Leber, Nika, Milošič, Lina Horvat, Stina Lah, 6. a

V ponedeljek, 12. decembra 2016, smo se učenci 6. razreda odpravili v zimsko šolo v naravi na Roglo.

Naša pustolovščina se je začela ob 9.40 na parkirišču pod gradom, kjer smo nestrpno čakali na naš avtobus. Poslovili smo se od staršev, ki so bili kar malo žalostni, in se ob 10. uri podali naproti novim dogodivščinam na Rogli. Med približno enourno vožnjo smo se zelo zabavali, saj smo bili precej vznemirjeni v pričakovanju smučanja.

Ko smo prispeli, smo odložili prtljago v prečudovitih bungalovih ter razpakirali. Nato smo odšli na kosilo. Po kosilu smo se razdelili v tri skupine, in sicer v skupino A, B in C. Skupina A se je odpravila na zahtevnejšo progo, skupina B na manj zahtevno progo in na krožce, skupina C pa je pričela z učenjem osnov smučanja. Smučali smo približno 2 uri. Ob koncu smučanja smo bili že nekoliko utrujeni, a vseeno zadovoljni.

Nato smo se odpravili v bungalove in do večerje ostali v njih.

Zapisale: Tjaša Šarac, 6. a, Vita Lazić,  Lia Kampl, Vanesa Pungaršek in Lili Fridauer, 6. b

(Skupno 162 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...