Startup vikend v Ormožu

V petek, 20. oktobra, in v soboto, 21. oktobra 2023, smo se učenci od 6. do 9. razreda, ki smo vključeni v Spiritov projekt JP Mladi in aktivnost “Startup vikend mladih podjetnikov”, odpravili z učiteljico Matejo Simonič in Tonjo Kolar proti Ormožu. V petek smo se ob 7.30 zbrali na železniški postaji. Proti Ormožu smo se z vlakom odpeljali ob 7.45. Ko smo prispeli v Ormož, smo imeli najprej v Mladinskem centru delavnice, ki sta jih vodili gospe Lidija in Mirjana iz ZRS Bistra Ptuj. Viharili smo naše možgane in razvijali naše poslovne ideje. Po zaključenih delavnicah smo odšli v hostel, kjer smo odložili svoje stvari in se odpravili na kosilo v OŠ Ormož. V šoli nas je sprejela ena od učiteljic in nas pospremila do jedilnice. Ko smo se najedli, smo se zbrali pred šolo in tam počakali še skupino učencev iz OŠ Ormož, ki so nam predstavili mesto Ormož ter druge zanimivosti.. Razkazali so nam vse od mestnega trga, srednje šole, gradu, parka, vrtca, stadiona pa vse do vinogradov, kjer pridelujejo grozdje za njihovo znano vino. Učenci OŠ Ormož so se res potrudili in nam pripravili še kviz ter presenečenje. Po končanem ogledu mesta smo se napotili proti hostlu, kjer smo imeli eno uro prostega časa. V prostem času smo se namestili v svoje sobe in se malo spočili. Po počitku smo odšli do športnega parka Mestna graba, kjer smo lahko igrali košarko, nogomet, odbojko. Na voljo smo imeli tudi dva fitnesa na prostem. Igrišče smo zapustili ob sedmih zvečer. Nekaj učencev je z učiteljico Tonjo odšlo že prej, saj so šli pripravljat večerjo. Pričakala nas je okusna večerja, in sicer palačinke, čaj in namazi. Skozi ves dan nam je bilo na voljo tudi sadje in prigrizki. Ko smo se najedli, smo učiteljicama pomagali pospraviti kuhinjo in jedilnico. Večerji je sledilo tuširanje in priprava na spanje. Imeli smo še nekaj prostega časa in ob 22. uri je nastopil čas za spanje. Naslednje jutro smo se ob 7.30 zbudili in se uredili. Učiteljici sta nam pripravili zajtrk, in sicer umešana jajčka, kruh z različnimi namazi, čaj in sadje. Po zajtrku smo pospravili sobe in vse svoje stvari pospravili v nahrbtnike. Zapustili smo hostel in se odpravili proti gradu v Mladinski center, kjer nas je pričakala gospa Mirjana. Pričeli smo razvijali naše poslovne ideje. Svoje možgane smo viharili vse do 12.30, nato pa se odpraviti proti železniški postaji. Vlak je z Železniške postaje Ormož odpeljal ob 13.13. Na Ptuj pa smo prispeli ob 13.35, ko so nas že čakali naši starši.

Startup vikend smo preživeli zelo lepo, predvsem pa smo dobili veliko podjetniških idej, ki jih bomo pred komisijo predstavili v mesecu novembru.

Zapisala: Ajda Rojs, 8. b

(Skupno 307 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...