Nagradni izlet na Dunaj

Končno je napočil petek, 12. 4. 2024, ko sva se skupaj z najino mentorico, učiteljico Vido Lačen, odpravila na nagradni izlet na Dunaj. Zakaj sva šla na izlet? Ker sva bila uspešna na natečaju Energija in jedrska tehnologija, sva za nagrado dobila dvodnevni izlet na Cesarski Dunaj.

Od doma smo se odpravili ob 12.30, saj nismo želeli zamuditi prevoza, ki nas je ob 13.30 pričakoval na avtocestnem počivališču Maribor. Vseh udeležencev nagradnega izleta, skupaj z mentorji, nas je bilo devetnajst. Težko pričakovani avtobus iz Ljubljane je prispel z rahlo zamudo. Ob prihodu avtobusa na počivališče smo vstopili in se odpravili na pot.

Prvi dan smo si ogledali zabaviščni park Prater in se popeljali z znamenitim kolesom. Višje smo bili, boljši in lepši razgled smo imeli. Sledil je sprehod po zabaviščnem parku, nato pa vožnja proti Dunaju. Ko nas je avtobus odložil, smo se peš odpravili v restavracijo na večerjo, kjer smo dobili znan Wiener Schnitzel ali dunajski zrezek. Ko smo se okrepčali, smo se z avtobusom peljali po mestu in si ogledali znamenite stavbe ter Dunaj ponoči. Po čudovitem ogledu večernega Dunaja smo z avtobusom prispeli do hotela, kjer smo tisto noč prenočili. Vodička nas je razporedila in dobili smo ključe svojih sob. Ker smo bili zelo utrujeni, smo hitro zaspali.

Naslednje jutro smo se zbudili zelo zgodaj, saj smo ob sedmi uri že imeli zajtrk. Po zajtrku smo spakirali kovčke in se z avtobusom odpeljali do dvorca Schönbrun. Sprehodili smo se po parku do obzidja. Razgled je bil zelo lep, tako kot  tudi vrtovi in tamkajšnjo zelenje. Prav tako je bil tam na ogled živalski vrt, za katerega pa na žalost ni bilo časa, da bi si ga ogledali. Ko smo si napasli naše oči na čudovitem razgledu, nas je čakal sprehod proti tehniškemu muzeju. Ogled muzeja je bil zelo zanimiv in poučen. Ogledali smo si veliko zanimivosti, kot so vlaki, stroji, skulpture, letala in inštrumenti. Tam je tudi bilo veliko interaktivnih vaj, kjer smo preizkusili svoje znanje in sposobnosti. Najbolj zanimivo je bilo kolo, ki je bilo podobno kolesu za hrčka, kjer si moral tekati. Bolj si tekel, višje si dvignil škatlo z žogicami. Cilj naloge je bil, da se je škatla žogic premaknila do vrha oz. zadela cilj. Ko smo končali z ogledom, smo šli v McDonalds, kjer nas je čakalo kosilo. Po kosilu smo se peš odpravili do avtobusa, s katerim smo nadaljevali vožnjo proti domu. Na avtocestnem počivališču Maribor so nas pričakali starši, ki so naju odpeljali nazaj na Ptuj.

Izlet je bil zelo zanimiv, poučen. Spoznala sva nove prijatelje, tako midva kot tudi učiteljica. Zelo sva hvaležna učiteljici Vidi, ki nama je pomagala na natečaju, s katerim smo si prislužili ta izlet. Mislim, da smo se vsi naučili nekaj novega, in upam, da ohranimo to znanje še naprej.

Zapisala: Tim Benko in Gaja Urek

(Skupno 222 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...