Naravoslovni dan za učence od 6. do 9. razreda

V torek, 22. aprila 2025, smo imeli učenci od 6. do 9. razreda naravoslovni dan. Dan se je začel ob 8.20, ko smo se zbrali v matični učilnici skupaj z razredniki.

Učenci 6. in 7. razreda smo si najprej razdelili malico, nato pa se peš odpravili na svoje dejavnosti. Šestošolci so se odpravili proti Knezovem ribniku, kjer so se razdelili v dve skupini in se skupaj z gozdarji, ki so jih že tam čakali, odpravili na ogled gozda. Na gozdni učni poti so spoznavali življenje v gozdu – od različnih vrst dreves, podrastja kot tudi živalskih vrst, ki živijo v naših gozdovih. Ko so prišli do jase, so pomalicali, nato pa se počasi vrnili proti ribniku.

Sedmošolci smo se najprej odpravili proti čistilni napravi, kjer smo si ogledali postopek prečiščevanja odpadne vode in spoznali, kako pomembno vlogo ima ta sistem za okolje. Z zanimanjem smo obiskali tudi laboratorij, kjer analizirajo kakovost vode. Po ogledu smo pot nadaljevali do bližnje ptičje opazovalnice. Na mirni lokaciji v naravi smo pojedli malico, nato pa se povzpeli na opazovalni stolp, kjer smo skozi daljnogled opazovali ptice v njihovem naravnem okolju. Ob tem smo reševali delovne liste, ki smo jih prejeli na začetku dneva. Zadnji del naravoslovnega dne smo preživeli v parku, kjer smo imeli pol ure prostega časa za igro in sprostitev.

Osmo in devetošolci smo dan preživeli v šoli. Učenke in učenci osmega razreda so dan namenili eksperimentiranju in poskusom. V prvi eksperimentalni vaji so se lotili merjenja časa enakomerne hoje. Ob tem so seveda rešili tudi učni list. Po malici so se lotili druge eskperimentalne vaje, v okviru katere so k enakomerni hoji dodali še pospešen tek. Svoja opažanja so sproti beležili. Sledila je še vaja, v kateri so poskusili oceniti svojo moč (počepi in tek po stopnicah), na koncu pa so imeli delavnico z naslovom “SOS za planet”.

Devetošolci smo ta dan imeli delavnice “5 x STOP je kul”. Moderatorki Zavoda Varna pot sta vsaki skupini predstavili svojo osebno zgodbo o prometni nesreči bližnjega in njenih posledicah. Z različnimi zabavnimi dejavnostmi smo spoznavali pomembne informacije o varnosti v prometu. Ob koncu smo se še preizkusili v nošnji t. i. pijanih očal, ki zameglijo vid tako, kot da bi bili vinjeni. Z očali smo nato najprej poskušali ujeti teniško žogico, ki nam jo je podal sošolec, nato pa se čim natančneje premikati po na tleh začrtanem poligonu, kar je bilo precej zahtevno.

Tudi v okviru tega naravoslovnega dne smo vsi preživeli lep dan, nekateri v naravi, drugi v šoli, ki smo ga zaključili z lepimi vtisi ter novimi znanji.

Zapisali: Hana Kmetec, 9. b, in Mia Varnica Predikaka, 7. a

 

(Skupno 135 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Orodna vrstica za dostopnost