Ekskurzija v London (17.3.11)

Jezikovna ekskurzija v London

V četrtek, 17.3.2011, smo se učenci 8. razredov odpravili na jezikovno ekskurzijo v London z namenom, da bolje spoznamo znamenitosti mesta, angleški jezik, angleško kulturo, običaje in življenje v velemestu. Skupino je sestavljalo 10 učencev naše šole in 16 učencev OŠ Gorišnica. Spremljal nas je učitelj angleščine, g.  Vojko Jurgec, dva spremljevalca iz Gorišnice in naš vodič, g. Urban Soban, predstavnik podjetja EOL d. o. o. iz Ljubljane, ki je našo ekskurzijo tudi organiziralo.

Zbrali smo se ob 11.15 na postaji pod gradom, kjer nas je pričakal učitelj in avtobus z našim vodičem. Nato smo se odpeljali do OŠ Gorišnica, kjer smo pobrali še preostale učence. Peljali smo se do letališča Zagreb, kjer smo imeli let ob 16.uri. Po pristanku na londonskem letališču Stansted je sledila ogledna vožnja po Londonu. Okrog enajstih zvečer smo se utrujeni  namestili v hotelu.

Naslednje jutro smo se s podzemno železnico odpravili proti središču mesta na ogled večjih znamenitosti. Ogledali smo si katedralo sv. Pavla, se sprehodili po milenijskem mostu mimo Shakespearovega gledališča, mestne hiše, Tower Bridga in londonskega Towra. Nato smo se ustavili na znani nakupovalni ulici Oxford Street, kjer smo zavili tudi v veliko športno trgovino Nike Town. Po postanku na Piccadilly Circusu smo se odpravili še v britanski muzej, kjer bi lahko preživeli več dni, če bi si želeli ogledati vse eksponate. Ta dan smo občutili pravo londonsko vreme, in sicer močan dež in veter, ki pa nam nista pokvarila našega razpoloženja. Proti večeru je sledil muzikal Briljantina (Grease), ki nas je vse zares navdušil. Po večerji, in sicer pici v Pizza Hutu, smo se vrnili v hotel na težko pričakovan počitek. Naslednji dan smo se najprej odpravili v Shakespearovo gledališče, kjer smo izvedeli več o elizabetinski dramatiki. Sledil je ogled menjave kraljičine straže, ki se nam je zdela zelo zanimiva. V soboto smo imeli zelo lepo vreme, zato smo si vzeli še čas za kratek počitek v parku. Nato smo si ogledali greenwiški poldnevnik in izvedeli več o njem. Končno smo dočakali že težko pričakovan dogodek, to je obisk muzeja voščenih lutk MadameTussauds. Fotografirali smo se s svojimi najljubšimi zvezdniki, umetniki, glasbeniki, športniki… Sledili so še hiša groze, potovanje z vlakcem skozi zgodovino Velike Britanije in ogled 4D filma. Po tradicionalni angleški večerji fish'n'chips smo se vrnili v hotel.

Zadnji dan smo se odpravili še v Camden Town po nakupih in iskanju spominkov, nato pa do hotela po prtljago in na letališče Gatwick, od koder smo poleteli nazaj v Slovenijo. Utrujene so nas pričakali starši nekaj pred deseto uro zvečer.

Ta izlet je izpolnil moja pričakovanja in mi pričaral podobo življenja v velemestu, hkrati pa mi prikazal vse lepote naše majhnosti. Bilo je zares prijetno in nepozabno doživetje!

Minja Zamuda, 8. a

{gallery}galerija_10_11/2011_03_17_London{/gallery}

(Skupno 132 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja